bortglömd, igen.

Jag säger att jag inte bryr mig trots att jag gör det, vill bara inte förstöra eller fatta någon annans beslut. Klart du gör som du vill och är ju som sagt ditt beslut men sårar mig ändå lite. Att ständigt bli bortvald som om jag alltid är andra, tredje eller fjärehandsvalet för dig. Trots att du nästan ALLTID är första för mig. Jag vet att det inte är prsonligt men ändå, vet att jag kanske borde säga något men gör det ju förmodligen bara svårare för dig. Är ledsen att jag inte kan vara en bättre vän än såhär och vet att det finns andra du hellre är med men ja, såhär är det i alla fall. Önskar bara att jag faktiskt någon gång blev vald först.
Förlåt

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

Förlåt mig Johanna, om du tycker så. Jag vill inte favorisera människor, tycker det är sjukt jobbigt när folk säger att man är bästa vänner osv. För flera stycken har sagt det. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. För jag gick en gång på lågstadiet och man kan ju inte vara bästa vän med alla. Jag tycker om dig jättemycket, precis som jag skrev i smset. Och det är inte dig jag väljer bort. Och det vet du egentligen. Det var ett val mellan skola och "Ark". Och ja, känner att jag vill ta vara på Arksommaren. + Att Sista natten är mycket dyrare och hade inga kontanter. Vi kan ju ses ändå och du har ju ändå kompisar att gå med. Förlåt att jag gör dig besviken.

2011-06-01 @ 16:34:09
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0