Uttråkad

Varför ska man bo i en tråkig byhåla för? Kan inte ta mig härifrån förän 16.02 och har dessutom ingen att träffa och inget att göra, FAN! Önskar att det skulle vart match nu oxå, hade ju haft ngt att göra då... Vill till Tibro med, va ett tag sen! Saknar dom goa människorna där uppe :*
Vill fika oxå, på lilla blå, som förra våren. Varm Choklad/Cola och härliga vänner runt bordet, nån kaffedrickare som man kan ta en klunk av. Saknar't. Sitta på en stenmur eller bänk (som man inte kan nu för det är blöööööött!!) och njuta av solen och sällskapet. Gå på ströget med ett paraply i handen eftersom det är lite regn i luften. Ha uppvikta jeans och converse/ballerina/sandaler och slippa jackan. Hatar att allt försvann när det blev höst. Undrar det kan finnas kvar långt inne, kunskapen om hur man njuter av våren och livet. Njuta av hur bra man mår, hur lycklig man är att vara med just DEN personen som sitter bredvid. Saknar helgerna på tåg och buss för att sen komma till en varm famn att mysa i. Fan ta hösten som förstör precis ALLT.
Jag vill shoppa vår-kläder och skor, nya converse (eftersom det är hål i mina helsvarta) och ett par snygga heels om jag hittar... Vill byta ut nästan hela garderoben. Byta allt mot nytt fräsht somrigt. Längtar efter sommarlovet och skolavslutningen mer än någonsin. Måste hitta kläder och skor tills dess...
Åh gör mig rik så jag kan shoppa! Måste leta sommarjobb nu oxå...

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0