Dag 23 - En förebild

Vet inte om jag har någon sådär som jag verkligen ser upp till, kanske vissa för en del saker dock :)
Felicia ser jag upp till som volleyboll-spelare och sådär, Joel beundrar jag för att han är så otroligt snäll, Rebecka för att hon har funnits kvar vid min sida efter allt som vart, det är en riktig kompis det!
Sen ser jag ju upp till volleyboll-spelare, bland annat dom i mitt lag, Sara som aldrig ger upp och är grymm passare, Ottilia för att hon alltid håller humöret uppe, Cissi för att hon är så himla duktig i både mottag och anfall, Emelie för att hon känns så säker att ha med och Nora för att hon verkligen försöker och sliter i bakplan som libro!
Men någon riktig förebild som jag ser det, altså att man vill va precis som den personen har jag nog inte, jag vill plocka lite från alla lixom! :)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0