tibro ♥

Skulle förmodligen kunna skriva en hel roman bara om idag men jag ska nog korta ner det lite tror jag, haha!
Klockan ringde iaf vid halv 11 idag, drog med 12-tåget till Skövde och möttes av en fin vän ♥
Drog iaf vidare mot Tibro och drog oss hem till honom, gick ut med hans vovve och checkade sedan läget i lägenheten, upptäckt att hans bror KAN prata oxå... :o Träffade även hans "kering" som min vän säger, haha ;) Sen stod vi iaf ut på balkongen och tjötade en bra stund, fick några mysiga kramar oxå, hihi ^^ Kollade film sen, "Animal United" om jag inte minns fel, den va söt ^^ Fick ta oss till bussen sen iaf, fick skjuts för regnet stod som spön i backen! Åkte iaf in till Skövde och satt och väntade på tåget tsm, mysigt :)
Klev på, åkte till ett fkp med ännu sämre väder, bytte tåg, kom till min byhöla, fick skjuts hem, åt lite, och nu sitter jag här! Är sjuuuuukt hungrig nu oxå, får hoppas det blir mat snart! ;)
Ikväll blire film och popcorn om vi har några ^^
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0