skriva

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Behöver bara skriva av mig eller något men det snurrar verkligen bara i skallen på mig just nu. Vet inte vad jag ska göra och vet inte hur jag ska tänka för att det ska bli rätt. Allt är så fruktansvärt förvirrande just nu och måste ständigt intala mig själv att bara ta det lugnt och inte göra något dumt, skulle såra både mig själv och andra om jag jag gjorde det. Vet verkligen inget just nu, till råge på allt så saknar jag mina gamla vänner, intalar mig att om dem inte hört av sig nu så är dom ändå inte värda besväret och dessutom så kommer jag helt plötsligt sakna alla 95or jag nu gått med i 10/3 år. Vill tillbaka till Floby Skolan efter sommaren, att allt ska va som innan trots att jag hatade det och bara klarade mig igenom det för att jag visste att gymnasiet väntade. Nu vet jag inte ens om jag kommer orka gymnasiet, skulle behövt en paus från allt, gjort som Sofia och flytt över atlanten i ett år. Då hade jga sluppit tänka såhär mycket. Visst är jag glad att jag är här och att jag har funnit så underbara nya vänner som älskar mig. Dessutom en pojkvän som alltid lyssnar och stöttar mig, bättre kan jag ju inte ha det egentligen men ändå känns allt som en rörig gojja i skallen på mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra bara. Vill lösa det här och reda ut allt. Tror jag vill flytta NU. Kanske kan jag fly lite från känslan av problem om jag inte är kvar här? Eller inte... Hjälp asså.

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0