Mitt i natta

Hej där ute.
Ligger och skypar med min fina pojkvän. Tror vi pratat om allt mellan himmel och jord de senaste veckorna, känns så bra. Han vet väldigt mycket om mig och dömmer mig inte. Känns bra att det finns någon där ute som verkligen bryr sig, som lyssnar och även berättar själv. Han berättade en väldigt seriös grej för mig tidigare när vi satt ute och pratade, kändes skönt att han vågade öppna sig så och berätta. Är verkligen stolt över min pojkvän. Han är nog en av världens snällaste, finns inget ont alls i den pojken. Eller ja, pojk och pojk, han är snart 19 bast så så himla liten är han ju inte ;)
Älskar honom för den han är, så är det bara. (Vet att du läser älskling.)
Men ja, han har vart med om en del i sitt liv och kan ändå stå upp rak i ryggen och vara sig själv, sådär snäll och ändå så stark och klara av det mesta i livet. Aldrig mött en sån person förut tror jag. Inte som är som honom i alla fall. Fast undrar om det finns NÅGON som är som honom? Jag tror inte det.
Peace out! ♥

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0