Home from the BIG city

Cha chaaa!
Haha nää Stockholm har inte påverkat mig direkt ;) Eller jo, jag har saknat tystnaden och lugnet här hemma! Och att sitta själv på bussen och slippa trängas med 1000 andra så man måste stå upp... Har även insett att jag ogillar t-banan, trångt, äckligt, bromsar hårt så man ramlar och startar fort så man oxå ramlar x( Haha aja, sett massa coolt, vart på slottet och alla dess museer, sett vaktombyte, vasamuséet, skansen, grönan, gamla stan, globen, skyview, nya stockholmsarenan, slussen, katarinahissen och bäst av allt: Naturhistoriska Riksmuséet! Va på IMAX-bion där oxå, va nog det coolaste ever! För dom som inte vet så innebär det iaf på naturhistoriska att man sitter i en kupol, det är som en vanlig salong fast hela vägen framför och vid sidan om dig samt taket är duken! Blir nästan som 3D, eller ja du får iaf känslan av att vara mitt i det, så enormt häftigt! Dessutom va filmen jag såg så sjuuuuukt bra, typ en nya favorit hihi ♥ Hette Hubble iaf och handlade om teleskopet med samma namn och när dom va uppe och lagade d och sådär, visade även bilder som det tagit på galaxer massa ljusår bort! :3 Åååh, blev typ sugen på att jobba med rymdforskning på NASA typ (a) Sjuuuuuukt coolt i min mening :D
Aja kanske slänger upp bilder från resan när jag orkar, så länge får ni hålla till godo med en bild som Hubble tagit ;)
Pussar!
Så vackert och så otroligt!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0