Hallojsing!

Altså har funderat lite. Känns inte som att det faktiskt är sommarlov? Eller jo lite eftersom jag var på älsklingslägret tills igår men ah. Är lixom tillbaka i verkligheten nu, det där stället uppe i Tiveden känns knappt som att det är verkligt och existerar. Minns ju lixom fortfarande 1a gången jag åkte dit, 5 år sen nu ju... Och har ju bara varit där totalt 3 veckor av mina snart 842 levda veckor... Och ändå är det ju en plats som verkligen etsat sig fast i minnet, kan ju stigarna och de öppna fälten i huvudet. Minns fortfarande hur det ser ut när de använde stora scenen 2006 och hur det såg ut med 700 pers i sluttningen där. Minns allt. Hela stället känns som en dröm som återkommit vid flera tillfällen i livet, som att jag under 3 veckor (olika år) legat i Koma och drömt allt.
Okej jag vill i alla fall dit igen, någon som kan köra?

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0