GAAAAH!

Skrev ett jättemegafint inlägg om ösjönäs igår men tro fan att det försvunnit då!! AwdhlfebgVNEOPQ§!!
J*vla skit! Aja det var toppenbra läger med massa mysiga människor och sådär, kramats och hållt på som bara den och jaa... Saknar det som sjutton redan och mja, saknade det ju faktiskt redan igår när jag kom hem... Hade lika gärnat bara kunnat duscha, äta och packa om väskan och åkt tillbaka till Ösjönäs. Men nä, 2 år kvar nu igen... Visst tiden går fort men samtidigt så hinner ju så mycket hända på den tiden! Lixom hallå för 2 år sen..? Jag började lära känna Tibro-folket då, shit lixom? Dom har varit en del av mitt liv i 2 ÅR! På ett sätt känns det som nyss jag började träffa dem och på ett sätt känns det som jag känt dem i 1000 år. Jag undrar hur livet ser ut om 2 år, allt jag kan säga nu är att jag kommer ha gått ur 2an då och att jag kommer va 18 bast! (wohooo körkort!!)
Aja nu ska jag fortsätta packa för imorgon blire Falkenberg!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0