Lördag, 1 Januari 2011

Nytt år då äntligen, firades in med min familj och Salle, herrljunga magnum och raketer på 12-slaget :)
Ingen direkt fest-kväll i år heller, får väll ändra på det till nästa år men ja, det är som det är och jag är ganska fine med det :) Ska faktiskt lägga mig strax med, inget vettigt att göra ändå, känns kanske sådär att alla polare är ute och festar med vänner och bekanta medan jag ligger i min säng och funderar över 2010 och 2011, vad hände egentligen förra året? Vad händer i år? Är verkligen sugen på att börja på 2011, det blir ett år med massa förändring och svåra beslut, det vet jag redan.
Jag hoppas året blir bra, ska försöka göra det BÄST till och med, de senaste 2 åren har varit helt fantastiska men nu ska det bli ännu bättre, förhoppningsvis inga krossade hjärtan...
Men i alla fall till sist, GOTT NYTT ÅR!
Och godnatt ;)
Nyårs-outfit, önskar den hade fått va där den hör hemma ;)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0