Drömmer

Awesome - 3:e Plats

Godmorgon people! Här ligger jag och längtar efter framtiden, fortfarande inte smält att jag ska gå på RiG i höst, att jag faktiskt kom in! En dröm som slog in lixom, aldrig hänt något sånt för mig förut, storsta händelsen i mitt liv kommer ju bli gymnsiet men med RiG växte den sig till den kanske största jag får uppleva? Haha låter fjollig nu men det är enormt för mig! Dessutom flyttar jag ju i höst med! Längtar ihjäl mig till hösten men oxå lägret i april och såklart sommarlovet. Men vill veta vem jag ska bo med och vilken position jag får spela och allt annat! Lägenheten, hur dagarna blir, kommer jag va trött? Kommer jag älska att träna så mycket? Kommer jag få spela mycket? Hur bra kommer jag va jämfört med övriga? Vem kommer jag bli närmast vän med?
Exakt vilka mer kommer gå där?  Gaaah!
Ska kila ner och äta frulle nu, herråh!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0