Aha, aha!

Drar på musik för första gången idag, första gången i år! Självklart kommer "Pretty Fly (For A White Guy) - The Offspring" älskar låten! <3
På riktigt bra humör nu, trots att jag legat i sängen hela dagen och bara ätit 2 kassler-skivor... Imorgon tar jag 2 värktabletter istället! Blir troligen Tibro med min blondie Olivia imorgon, ska bli bäst! Måste ju dock åka från fkp plus att det blir buss hela vägen... Aja blir väll bra antar jag, massa tid att prata, behöver det :) Saknar henne så himla mycket, inte setts sen 21 December :( Men imorgon, då! (Ska inte svära, fått en del pikar för det senaste tiden...) Men ja det blir nog himla mysigt, åh vad jag älskar Tibro! Hatar det emellanåt med men ja, älskar det verkligen! :)
Hoppas bara Olivia kan nu, vill verkligen bort imorrn, annars blir det la kanske Skövde eller något och träffa annat folk ;)
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0