Helgen

Åh va jag har skrattat och mått bra i helgen! Placeringen är jag inte direkt nöjd med och inte heller mitt spel men det ska ordnas! Roligt har det varit i alla fall och har varit massa roliga grejer som man kommer minnas (typ vadslagning om jag eller min tränare först kan få en oerhört söt volleyboll-kille vi båda spana på...) :D
Slutade i alla fall 6:a av 19 lag i öppna klassen, inte fy skam men ja, lite tråkigt ändå! Bra spel stundtals och ganska roligt med tränare som blivit arga och barborskor med kameltår.... ;)
Haha ush hata. Men men, roligt att spela ibland men kände mig rätt depp på plan för vi spela inte alls på den nivå jag vet att vi kan! Aja tack för i helgen alla fina människor! :D
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0