'cuse we're nothing but rockstars

Hallå.
Här sitter man i köket med sin käre bror och dunkar Meatloaf - Life Is A Lemon, låten är helt undebar om ni frågar mig (eller min bror) :) Den är sådär härlig, kan inte beskriva det men något med den får min bara att vilja hoppa upp och sjunga med och leva mig in, haha ;) Rock överhuvudtaget ligger mig varmt om hjärtat, speciellt då gammal med datumstämpel runt 70-talet och 80-talet :) Är den musik jag fått växa upp med så jaa, är ju en del av mig lixom ;)
Alice Cooper, Meatloaf, Twisted Sister, Scorpions och Def Lepard är sånna pappa flitigt spelat!

Idaaag har det varit en helt vanlig skoldag och ikväll skippar jag skolans danskväll och drar och lirar beach med Swenzon x2 och Andreas, blir nog roligt och kanske får vi till och med nät idag ;) Är himla taggad iaf, kommer bli awesome känner jag på mig!
Pussar

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0