00.14

Tycker jag börjar blir duktig på att slänga in sånna häringa natt-inlägg ibland.. ehe kul att jag inte kan sova och så vidare... Ligger i alla fall och lyssnar på listan "SMOOTHIES" på spotify och försöker fundera lite över saker och ting! Kollade film nyss oxå, Across The Universe blev det efter rekomendation från Andreas och jag sett hur söt huvudrollen är... (a) Aja den var bra i alla fall och jag tycker de va värt att va vaken och kolla på den så ;)
Föresten har jag massa mer filmer jag måste se, ska bara komma ihåg det någon gång när jag har tid oxå... Tid är en vara jag har väldigt ont om just nu, aldrig hinner jag vara ledig och ta det lugnt! Imorgon ska jag städa och spela träningsmatch, på torsdag ska jag oxå fixa hemma + träna (längtar faktiskt) och på fredag kommer finsk släkt, gillas! Sen är det helg och jag och pappa ska ha kalas för släkten, han fyller ju 42 imorgon och jag fyller 16 nästa onsdag! :) Aja så ligger det till! Men aja vill i alla fall träna nu, med mitt vanliga lag (b-laget), saknar att inte träna med dom jämt, kommer kännas hur jobbigt som helst att lämna dom i höst :( Vill ha all tid jag kan med dem, vill ha fler turneringar på helger och åka iväg i sommar med dem och göra massa saker! Så himla kul att spela med dem ju, i alla fall när vi spelar bra (a) Älskar dom faktiskt massa och kommer kännas skit att dom inte kommer finnas med mig på planen i höst :(
Aja natti (y'

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0