Ännu en dag i helvetet...ehm jag menar på volvo (a)

Ush, ärligt talat så fattar jag inte att så många jobbar inom industrin, så enormt trååååååkiiiiit! Jag vill ju ha ett kul jobb, välbetalt och inom nått jag tycker är kul!
Fast antar att om jag är trevlig under veckan så har jag ju chans till sommarjobb, speciellt som jag är tjej oxå :)
Är ju aldrig fel med extra cash! ;)
Men jag måste erkänna att jag verkligen längtar efter vanlig skola, är lad att det bara är en dag kvar på volvo!

Sen är ju inget ändrat sen igår med kärleken, diss på mina sms men att svara till mi genom andra? och sen skicka bud att jag kunde frågat han direkt om vissa saker? han svarar ju fan inte?! Och NEJ vi kan inte ses i helgen, ska på läger...

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0