2010

Snart når året sitt slut. Troligen bästa året i mitt liv, ny vänner och har mått så otroligt bra, större delen av året i alla fall :)
Gjort massa, en del jag aldrig gjort förut (åkt till Tibro typ) och en del av dom där gamla vanliga invanda sakerna (skolan) och nu kan jag bara hoppas att 2011 blir ännu bättre, det är drygt 2 veckor kvar av året men jag börjar hoppas nu att 2011 blir MITT år! Gymnasiet väntar och med det massa nya vänner och innan dess, livets än så länge viktigaste beslut, vad ska jag välja? Jag vet fortfarande inte men förhoppningsvis vet jag innan 1a Februari eller åtminstone innan maj då det "riktiga" valet slutar.
Hoppas mer än någonsin på RiG nu, jag vill verkligen bevisa för alla, även mig själv att jag klarar det!
Jag vill, jag kan, jag SKA! Ska verkligen kämpa för det här nu, jag ska ta tag i livet och göra allt till det bästa möjliga! Inget mer sitta hemma och må piss, ut och leva nu!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0