Sista sommarlovsdagen..

Jahapp, idag va d sista dagen på sommarlovet 2010, känns inte allt för roligt att det blir skola imorrn igen..
9an blir väll lite kul men ganska jobbigt med gymnasie-val och nationella prov, snacka om att jag våndas!
Aja idag har jag vart med Rebecka, vi skulle vart i Skövde och Coffe skulle kommit in till oss men sen träffa vi Ida och Jesper kunde inte åka till Skövde men ville träffas så vi åkte till Tibro, träffade Simon i typ 5 minuter när vi klev av bussen sen ringde jag Jesper och sa att vi va framme, fick ett "mm, kom upp till coffe..." han va rätt trött om man säger så, han och coffe låg och vila i soffan när vi kom, de tog en stund innan dom rörde på sig, med röra på sig mena jag att dom inte låg sked längre utan coffe la sig på rygg och slumra till på Jespers arm, hum..
Lite kul såg d allt ut så när Åsa (coffes mamma) kom hem klickade hon ett kort på nya kärleksparet i soffan.
En stnd senare blev jag trött på att sitta i soffan och glo så jag böjer mig fram över nisses huvud vilket resulterar i att även jag blir nerdragen i soffan och hamnar med huvudet på hans knän, inte allt för skönt så jag vänder på mig och lyckas putta ur coffe, lite sur såg han ut men aja, han tog plats i andra soffan hos bekka :)
Låg kvar i soffan ändå tills ja och bekka skulle åka, va väldigt mysigt att ligga där och kolla scrubs med älsklings armar runt mig :) <3
Aja det va min dag de!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0