Hur väl känner du mig?

Visste du att...
  • Jag gärna läser horoskop
  • Jag älskar att va ute när d är mörkt
  • Jag älskar att skrämmas, troligen på grund av en gammal kompis
  • Mitt ben skakar när jag är riktigt trött
  • Mitt favorit-godis är center, inte plopp, center!
  • Jag älskar att bli stylad och fixad
  • Jag är typ rädd för tandläkaren
  • Jag gick i bugg när jag va liten
  • Jag hatar att va framför kameran eftersom jag är rädd att göra bort mig men samtidigt skulle kunna tänka mig att jobba som modell
Haha nu vet du kanske nått nytt! ;)

Feedbacks ;)
Postat av: LadyUmbrella

Sv: hahah, märkte inte ens att jag skrev järn i luften xD det skulle ju stå järn i elden :)

2010-08-23 @ 21:37:39
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0