Another life

Okej. Jag är inte världsbäst (långt ifrån!) på att uppdatera bloggen men skit samma!
Det känns typ fortfarande som om ja drömmer och kommer vakna upp snart, vakna upp till mitt gamla liv och umgås med gamla kompisarna igen. Häromdagen upptäckte jag något som verkar ha slunkit förbi mig i typ 2 månader, hur sjukt?! Dessutom så längtar jag efter sommaren så otroligt mycket just nu. Längtar efter sena kvällar med de man älskar mest. Längtar efter sol och bad och frihet. Vill slippa gnagandet i bakhuvudet om att jag måste plugga på något, göra en läxa eller att jag måste prestera på träningen.
Jag menar just nu flyter dagarna ihop med fullspeckat schema i skolan för att sen stressa till träningen och träna i 3 timmar innan man till slut kan få komma hem och slappna av. Kanske. Väl hemma kommer ständiga påminnelser om saker som måste göras, att rummet ska städas, att kläder behöver tvättas osv... KAN JAG INTE BARA FÅ LÄGGA MIG NED OCH VILA FÖR ETT SLAG OCH SLIPPA DETTA JÄVLA TJAT OM LÄXOR OCH PROV OCH TRÄNING?!  *Suck*
Ge mig sommarlov nu, snälla?

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0