Mahaha bara för att vi va så jääävla snygga 2010 :'D


.
Okej, inledande ord? Hittar inga. Saknar i alla fall tjejen där uppe ^
Och hinner för fan aldrig träffa henne heller, suger lite att jag alltid måste göra något annat. Just nu (trots att allt annat va ett jävla helvete då) så vill jag tillbaka till 2010 och uppleva de stunderna igen. För det ägde.
Förra helgen var jag på en plats jag inte befunnit mig på sedan 2010, skum känsla. Minnen. Ska inte säga att jag inte är lycklig nu för det är jag men jag skulle helst plocka en del från då och mixa med det jag har nu. Hur bra skulle inte allt bli då eller? Finns så många jag saknar och vill umgås med igen.
Om någon av en händelse vet hur man får tag på en tidvändare så hör av er!

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

Saknar dig med

<3

2012-03-07 @ 10:42:33
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0