På beställning

- Av min älskade bror
Skriver jag nu ett litet inlägg!

Tänkte försöka minnas lite av det gångna året - 2011
Det har ju redan gått en vecka på 2012, lite sjukt hur fort tiden gått, det är 3 år sedan 2009, 3 år sedan mitt liv förändrades.

Alltså.
2011 inledde jag med en mycket fin vän vid min sida, jag saknade, längtade och undrade hur framtiden skulle bli. Jag sökte till RiG, spelade mitt sista U17, kom in på RiG och funderade över gymnasiet. Kände mig galet ensam och försökte så mycket som möjligt träffa vänner, minns speciellt en dag i Mars mötte jag min fina bror i fkp och drog en fika och en pratstund, va nog först då jag VERKLIGEN lärde känna honom.
Resten av våren var tråkig, ville bara sluta skolan, spelade volleyboll och fann en vän i min tränare.
Åkte på sista natten med gänget utan min bästa vän, det blir toppen ändå. Volleyboll-läger, sen ösjönäs, älskade läger asså. Hälsade på en ny bekantskap, Adrian och lärde då även känna en viss Emil som jag träffat långt tidigare men aldrig sagt ett ord till. Mådde bättre än någonsin den veckan, fina fina människor som tog hand om mig, kramades och var bara allmänt bäst.
Åkte till STHLM och smsade, blev ledsen och insåg att jag var förälskad. Hade hittat mitt livs kärlek utan att inse det, fast nu är han ju min ändå ♥
Tillbringade i stort sett all resterande tid i min älsklings-håla på hela jorden, åkte på SÅM och till Liseberg med de bästa vänner man kan ha (och några till) och vågade mer än jag själv trodde.
Började skolan, spelade volleyboll, saknade mitt lag, va sjuk och hatade och älskade volleybollen på samma gång. Räddades varje vecka av min fina älskling ♥
Avslutade året med att lösa gamla konflikter, sakna en vän som flyttat ifrån mig och vara lyckligare än någonsin med Emil vid min ena sida och min bror Joel vid den andra, ni ska veta att ni är dem som är mitt stöd och ni som får mig att kämpa vidare, tack för att ni alltid finns där ♥
Och Emil, jag älskar dig, du är det bästa som hänt mig och gjorde 2011 till det bästa året hitils även om inget förutom du egentligen va bäst ♥

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0