Still someone out there?

Hej.
Har tagit en paus från bloggandet som kanske märkts. Har inte haft tiden och lusten att skriva något, livet ser helt enkelt inte likadant ut nu som när jag började blogga och därför har jag ju heller inte längre orken att blogga.
MEN för er som vill veta (ni vet väll förmodligen redan) så mår jag bra. Bättre än någonsin. Förutom att jag är trött...ehe. Haha jo men okej det går mot vår ute, solen skiner och det känns att det snart är sommar. Älskar verkligen sommar! Sena sommarkvällar med dem man älskar mest - finns det något bättre?


När jag nu sitter och kikar ut genom mitt fönster på andra våning här i lägenheten ser jag bara ett hustak och en blå, nästan molnfri, himmel. Inte konstigt att sommarkänslorna kommer? Funderar på att gå ut en sväng innan jag ska bort och spela match i Frejahallen. Känns som att det typ är läge för shorts och när man kommer ut ska det va 25°C och en varm sommarbris kommer svepa genom luften. Okej riktigt så är det väll inte, haha! Men ändå, termometern visar 4°c i alla fall! Inte så långt kvar, right?

Inte helt fel?

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

Skönt att du mår bra, önskar jag kunde säga detsamma.

2012-02-25 @ 18:24:43
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0