Öroninflammation!

Känns som det är dags att ge en rejäl uppdatering nu!
Okej, har ju som ni förmodligen vet gått i skolan och på volleybollgymnasiet i snart 3 och en halv vecka och det känns som jag har gjort rätt val! Dock har jag varit sjuk sen förra måndagen, mådde bättre på torsdagen men tränade inte eftersom tränarn inte tyckte jag skulle det utan borde vila upp mig över helgen. Jag tyckte att det lät bra, då kanske mitt finger hunnit bli bra oxå! (Det va ju ur led förr-förra måndagen!) Men nää, fingret hann inte bli bra och på lördag kväll fick jag ont i örat, inte ville det ge med sig heller så igår (måndag) var jag hos skolsyster som sa att jag skulle kontakta en vårdcentral för att det kunde ju vara (som jag anade) en öroninflammation. Aja så ringde till mamma och förklarade läget och hon ringde vårdcentralen men det fanns inga läkare där så fick vänta tills idag med att få en tid och kunde inte heller träna då. Så var då hos läkaren idag och fick en penicillin-kur på 5 dagar med 2 tabletter 3ggr/dag! Kul... aja fick i alla fall lov att spela i helgen om jag mådde bättre fast ja, fick inte träna förän fredag ändå och då får jag inte köra slut på mig men aja! Känns ju skönt att kunna bli frisk nu i alla fall! Ha, jag som aldrig annars blir sjuk! Men så är det, är ju på bättringsvägen nu skulle man ju kunna säga! Och fick en ledig dag idag eftersom jag skulle till läkaren och imorgon får jag sovmorgon till 11:20! Ååååååh va skööönt!
mellanrum
Nu tänker jag fortsätta lyssna på underbara Queen en stund sen ska jag till träningen :) Och ikvääääll ska jag och Sofia laga pannkakor :3 Älskar livet!
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback