Mera SoR ♥

Känner mig lite insnöad på Sagan om ringen just nu, ehehe...
Men musiken är ju verkligen fantastisk! Haha känner mig verkligen som en nörd men jag är väll liiiite nördig antar jag. För övrigt tänker jag se om filmerna en dag när jag hinner och orkar, dem tillhör ju faktiskt favoriterna trots att man sett dem så många gånger!

Jo just det! På tal om favoriter så såg jag faktiskt nyss klart en annan favorit, Music And Lyrics :) Med bl.a. Hugh Grant och Drew Barrymore! Riktigt bra skådisar enligt mig, Drew Barrymore är ju underbar! Hennes roll som Dylan i Charlies Angels är grym!
Nu ska jag strax byta om och dra mig mot freja för lite gym! Och imorgon blir det sovmorgon! :')
Pussar! ♥


Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0