Tisdag

Hallojsing! Här sitter jag i biblioteket i skolan medan dom flesta andra sitter och skriver uppstats i engelskan, rätt gött att ha lite rast för en gångs skull!
I alla fall efter skolan dra jag till Fkp/Skövde med Bekkii, rolit  :)
Blir nog som vanligt massa tjöt och nått gott att käka (donk1 maybe?) får la se vad vi hittar på, vet att det är bättre än att sitta hemma och dega som jag vanligen gör i alla fall ;) Får se om jag hiner träffa annat folk en dag med, är ju som sagt lite upptagen i några veckor framåt, lite tråkigt att inte hinna umgås med folk!
Men men, that's life I guess!

Som sagt sitter man i alla fall i biblioteket just nu och Rebecka sitter brevid och skrattar åt sitt nya lösenord, lite random sådär men vafan förväntar man sig? ;) Man tycker ju o henne ändå och lyckas ju ALLTID bli påbra humör när man umgås med henne! :D Kommer sakna det i höst vill jag lova, får försöka hitta en "ny Rebecka" fast tror inte det går så behöver la  till att hinna träffa henne ibland med! :)
Aja Pussar ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0