Man har la coola vänner lr?

Sjukt charmig bild ;)
Godmorgon föresten! Vaknade tidigt idag av först ett sms från Emma sen ett från Joel, varför är alla så satans morgonpigga? :o Jag ligger i alla fall fortfarande kvar i sängen en liten stund och smsar och chillar, ska försöka hitta på något att göra idag med, vill ut och träffa folk! Känner att jag är i en av mina perioder då jag mååååste ut och träffa folk och göra saker! :D
Är så himla trött på att ligga hemma och tråka och tycka synd om mig själv typ, fan vilken mes jag är >:
Nu ska jag bli mitt glada sociala jag, det är ju vår vafan och jag har överlevt en höst och vinter till! :D Nu kommer väll vårkänslorna och alla härliga dagar ute i solen på skolgården och 3vliga dagar på stan med fina människor :')
Seeeen kan man ju börja slippa jacka ute och börja ha shorts och allt! :D Heeeeelt underbaaaaart!!
Älskar sommaren asså! :> Sen fyller jag ju snart år med, stor tjej man är som fyller 16 (a)
Och så fort all snö är borta och dom börjar sopa gatorna så kan man ju åka moppe igen! Wiiihoo! :D
Längtar verkligen nu, snart sommar, snart slut på 9an, snart gymnasiet, snart flytta, snart snart snart börjar nya livet! :D
Nu ska jag äta frulle och möta dagens äventyr,
Puuuuuuussar! :*

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

fin bild. verkligen.

2011-03-13 @ 13:58:20
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0