Dag 18 - Det sjukaste jag gjort

Har jag gjort nått riktigt sjukt...?
Haha det typ galnaste jag gjort var att på mindre än en halvtimme bestämma att jag en sommarkväll tänkte dra till Tibro, hade bråkat rätt rejält med pappa så gick upp och grät och smsade Jesper som sa att jag alltid kunde komma till honom så ja, jag åkte. Dock fick jag mig ett litet äventyr med resan eftersom det inte gick något mer tåg till Skövde den kvällen så jag fick åka till Vårgårda, vänta där sen hoppa på ett tåg till Skövde för att där behöva vänta på en buss som gick en timme senare eftersom den tidigaste gick 2 min innan tåget skulle komma in. Skulle dock blivit mött i Skövde men Jespers f-kort va spårlöst borta så jag skulle sitta själv på resecentrum från 8 - 9, inte det roligaste kanske! Men tåget kom in lite tidigt så jag sprang som en galning mot bussen som fortfarande stod inne men åkte precis när jag kom, men jag gav inte upp utan sprang tillbaka i korridoren och mötte bussen i korsningen och vinkade som en idiot så hon stannade!
Troligen något jag kommer minnas hela livet för det är verkligen enormt för mig att bara våga packa väskan, gå ner och säga "jag sticker nu, kommer hem imorrn" utan att dom vetat något tidigare, kändes underbart! :)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0