Tjugosjätte Juni Tvåtusenelva

Avenged Sevenfold – Afterlife
Knarkar fortfarande den låten, får en skum känsla i kroppen av den, aldrig känt så på grund av musik..? Hum rätt skumt asså. Vill säga att den är verkligen sjuuuuuuukligt bra, helt fantastisk.
Eller ja alla deras låtar är amazing! Eh ja, jag är nog lite kär i dem nu...
Anyways så har jag varit hos beckis idag, har visat mina otroliga kunskaper och (med hjälp av hennes pappa) kopplat ihop en stereo i hennes rum. Gick även igenom en stor låda med lp's, fanns massa bra som vi satt och lyssnade på sen. Fick även då visa hur duktig jag va på old school-stuff och visade hur man sätter igång en lp-skiva, hehe ;)
Det var trevligt i alla fall, som alltid!
Fick köra hem sen oxå, så himla roligt! Körde i 90, coolt! Haha blivit helt besatt nu, men hallå känns helt sjukt att jag FÅR köra bil? Känns som jag fortfarande är för liten... Haha aja hinner nog en sväng imorgon oxå kanske, ska ju packa och träna oxå :)
ÖSJÖNÄS OM 1 DAG!! Iiiiiiiiiiiih! Sjukt taggad! Har bestämt att jag ska va cool och köra upp till samlingen på tisdag oxå, bara för jag är bäst.
Aja massa pussar på er!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0