Kärlek:

Hatar mig själv för att jag inte köpte dom för flera veckor sedan, bara ETT par kvar, strl. 42 ._.
Men, vart i stoooora staden idag med Olivia, mycket fint faktiskt :)
Gått runt på stan och skrattat gött och ätit gott (inte donk1, wooooooow!!!!!!)
Träffade redhead Rebecka oxå, betalade tillbaka min skuld på hela 40 riksdaler ;)
Upptäckte även att mitt f-kort inte går ut den 5:e utan 14:e, wonderful! :)
Nu ska jag se om det finns lite sociala människor och prata med dom,
Puss

Feedbacks ;)
Postat av: Anonym

råkade slupma in på din blogg, Snygga byxor skulle ha varit ljusare dock , synd att de inte fanns i din st. Annars hade du kunnat använda sandpapper på den , hade varit HOT !!

2011-01-04 @ 19:48:24

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0