På rosa moln...

svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här!
"Jag undrar bara hur du blir när du kommer tillbaka till verkligheten"
Äsh då, den dagen den sorgen säger jag bara :)
Mår så fantastiskt bra just nu bara, tänker inte sluta med det bara för att inte deppa ihop när jag återvänder till verkligheten, nej jag tänker fortsätta känna mig hög på underbara känslor ;)
Haha ush va kärlkeskrank jag låter men äsh, är ju inte kär bara lycklig ju (a)
Anyways tänker jag sova nu och drömma mysiga drömmar,
pussar :*

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

lolz gillar att du kan stava till "rosa" :p

2011-02-15 @ 09:00:54
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0