Hallojsing!

Här sitter jag relativt nyduschad och lyssnar på Bon Jovi (okej nu bytte det till 30 Seconds To Mars ♥).
Va i alla fall ute och gick med stavar förut i en dryg timma, kändes säkrare än att springa på den hemska isen...
Sen kom man hem och körde pilates i en halvtimme så va dagens träning klar! :D
Stolt tjej som faktiskt följer tränings-schemat ;) Sen så tog jag mig i alla fall en välförtjänt dusch som slutade med att skölja balsam med isbitar typ...
Men men jag överlevde eftersom jag värmde mig med hårtorken och som tack för det ser jag nu ut som Magnus Uggla's dotter... FUN!
Tänkte sova snart nu, ska bara måla naglarna med stärkande lack och vara social mot en viss person en stund till, hihi ♥
Liv jag har asså, haha juste kom på att jag ju inte har något så! ;) Rörigt men det lät förståeligt i mitt huvud (a)
Okej det där var oxå weird... Bäst jag säger godnatt nu!
Natti *Godnatt-puss* ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0