Dag 01 - Om mig

Hum en presentation av mig...
Jag heter i alla fall Johanna Hallin och bor och är uppväxt i en liten håla utanför Falköping. Jag är född den 27 April 1995 och fyller altså 16 om 2 månader. Jag går då även sista året i grundskolan och har sökt Teknik i Falköping inför gymnasiet, inte helt den utbildningen jag ville men fick kompromissa eftersom jag kom in på Riksidrottsgymnasiet för Volleyboll i Falköping. Som man säkert förstår då så går mitt liv till större delen ut på att träna och spela volleyboll som är min passion i livet. Låter kanske fjantigt eller så men sån är jag, volleybollen tar mig igenom det mesta eftersom den rensar tankarna och jag dessutom kan ta ut min ilska när jag spelar! :)
Har spelat sedan jag var 10 ungefär och spelade mina första år här hemma i Floby VK men när damverksamheten lades ner här och alla slutade fick jag som ensam tjej härifrån flytta över till Falköping där jag då inte kände någon. Hade ju träffat dom på cuper och så men eftersom jag är så blyg kände jag ju ingen ;)
-
Förutom volleyboll på min fritid umgås jag gärna med kompisar och lyssnar musik. Musik har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas, mitt tidigaste minne av det är när jag som 4-åring sitter på en hockeymatch i Scandinavium och dom börjar spela "Jag går och fiskar" med Gyllene Tider och jag förtjust ropar "DET ÄR JU MIN FAVORIT-LÅT!!" Haha rätt gulligt ;)
Gick även en hel del på hockey som liten, Frölunda har alltid varit och kommer alltid vara laget i mitt hjärta ;)
-
Haha kanske säger lite om mig, jag är inte den där riktiga "tjej-tjejen" utan har alltid varit lite av en pojkflicka, älskar att åka med pappa på rally och liknande :) Får jag tid över lirar ja även gärna Call Of Duty med min lillebror Daniel. Han är ju dock något bättre än mig då...
-
Vad har jag mer att säga om mig själv? Inte så mycket tror jag väll, fått med det mesta som gör mig till mig antar jag! Kan väll säga en sista grej, jag är 25% finsk ;)
Min mormor är finsk så jag har en hel del släkt i Finland och jag har varit där flertalet gånger när jag var liten :)
Det får avsluta det här inlägget!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0