Fullt upp

Ingen rast och ingen ro! Uppstigning 9.30 idag för snart kommer det finnar hit! Eller ja, altså släktingar från Finland! ;) Har inget minne av dessa människor för om jag nu har träffat dem så va jag max 3 år då så, hehe svårt at komma ihåg (a) I alla fall hoppas jag att det blir trevligt och sådär, ska fika och så, får se om man kan få igång en intressant konversation med dessa typ okända människor från de 1000 sjöarnas land, hehe. Okej jag har väll aldrig haft svårt för att prata men hallå jag är blyg! Okej jag ska väll ändå försöka att prata, för mormors skull, hon skulle bli så himla glad då. I owe her for all she have given me so at least I have to try to be nice...
Okej aja ska inte bli sittande här nu för dom kan vara här vilken minut som helst!
Pussar

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0