bring it on

Wiiihooooo! U21 SM, here I come! Vid 7 ikväll drar vi ner till Gisslaved för att lira volleyboll, kommer blir awesome! Vet att vi kommer va grymma ;) Nu ska jag bara packa och vila upp mig så jag är pigg och fräsch till ikväll, tror jag ska åka och köpa godis med bara... Kanske tar moppen till Fkp och köper godiset om jag orkar, hihi :) Kan ju kanske passa på att plocka upp boken hos Andreas som han glömde lämna igår, The Good Fairies Of New York heter den, är på engelska och har hört att den ska va bra! Tyvärr va Andreas tydligen jättestressad att han måste iväg i em men han erbjöd sig att åka senare för att lämna boken till mig vid 7 fast jag sa att det ju inte behövdes :)
Men jaa om jag ändå åker in sen så kan jag ju höra med honom ^^ Fast det får ju bli sen då, åka vid halv 4 eller sådär, va i stan vid 4 sen köpa godis och se om Andreas hinner ge mig boken, haha aja det ger sig!
Nu ska jag kila och packa och TAGGA!
Pussar! :*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0