Monster

Ja nu är det så att jag och monstret börjar förstå varandra så idag gick körningen mycket bättre! Imorgon blir det moppekurs, får se hur det går!
Idag har jag as usual vart i skolan och sen körde jag lite innan jag drog till Skövde och träffade världens bästa pojkvän, så glad att jag har han. Trots att han är lite off för tillfället va det skönt att ses, 2 veckor sen sist, kändes lite stelt men mådde ändå bra av att se att han är gamla vanliga nisse, och att han lever, börjat bli osäker på d...
Haha nä men det var skönt i alla fall!
Nu sitter jag och är social med folk och väntar på svar från Ottilia så jag vet om jag kan åka och fika imorgon eller om det blir på Söndag ;)
Jag ska ju eventuellt spela flöjt på konstnatten imorgon, haha inte spelat på evigheter men d blir nog bra! Och blir det så hinner jag ju köra lite imorgon med, hoppas nästan det eftersom söndag skulle passa bättre som fika-dag :)
Aja pussar på er! ;D

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0