Hemmapremiär | Glad igen

Okej börjar väll med att säga att jag verkligen är glad för att allt löste sig mellan mig och Jesper, han ville precis som jag fortsätta va kompisar för vi kan fortfarande skratta tillsammans och lita på varandra, känns skönt eftersom jag inte vill förlora han helt lixom :) Han sa att d va faktiskt det enda rätta för jag förtjäna nån som älskar mig, gulligt tycker jag även om det känns som att jag inte kommer hitta någon bättre än han.. Finns få killar som verkligen bryr sig och förstår mig, jag får en stämpel av dom flesta som nörd men ja, Jesper är ju lixom oxå nörd och jag älskar verkligen att jag kan diskutera saker med han, känns helt gr8! :)
Men aja, jag hittar väll någon så småningom :) Är just nu bara väldigt tacksam att Nisse finns kvar som den toppenvän jag vet att han är!

Sen så är det så att jag ska spela hemmapremiär idag :D
Så tycker att så många som möjligt infinner sig i Frejahallen klockan 15.00 :) (b-hallen)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0