Sent

Sitter och Lyssnar älskade underbara Ebba Grön, är enormt trött och vill mest sova men ändå inte. Söndag imorgon, jag hatar söndagar, sista dagen på helgen som alltid tar slut för fort, en dag då timmarna alltid flög iväg likt sekunder förut. Älskade att kliva upp runt halv 1 med Jesper på söndagarna, bara slöa och kolla film innan en av oss skulle sätta sig på en buss eller ett tåg och åka hem. Numera spelar jag match nästan varje söndag, saknar att inte alltid vara uppbokad på helgerna, visst denna helgen har jag vart med Salle och Linnéa men jag vill vara med folk mer, träffa folk jag inte träffat sen september. Vill sätta mig på buss 400 för jag saknar det verkligen, allt det där resandet på helgerna och umgås med människor jag verkligen älskar, kvällar som den i Maj när vi spelade brännboll, sånna där små stunder när man bara mår bra. Att det började regna gjorde inget, vi bara gick där hand i hand i regnet och skrattade åt varandras blöta hår och kläder. Sånna stunder då småsaker inte betyder något utan det stora hela bara är så perfekt. Saknar alla i Tibro, gör verkligen det. Även dom jag inte känner så bra och knappt pratat med, ja jag ÄR blyg! Jag vill men kan aldrig åka dit, hatar dåliga kommunikationer med platser jag älskar! Jag vill flytta till Skövde.
Jag vill:
  • Hitta det perfekta gymnasiet för mig
  • Flytta till Skövde eller nått
  • Åka till Tibro
  • Träffa Melwin, Älwa, Linnéa, Ida, Jocke, Simon och alla andra goa!
  • Vinna matchen imorrn.

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

bussar och tåg till&från tibro </3

bussar och tåg till&från tibro i snöstorm </////////////////////////////////////////3

2010-11-28 @ 20:14:23
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0