1:a Advent

Hallå där, idag, den 28e November är det första advent! :) Nu går det jättefort fram till jul vill jag lova, julklappar ska handlas, 1:a terminen i nian avslutas, huset ska pyntas och massa annat!
Men inte bara advent idag, födelsedag med som kommer glömmas bort av vissa men inte mig! (a'
Min kompis Becka's pojkvän, min kompis sen ett och ett halvt år, Coffe fyller 16 idag, grattis på dig! :)
(Hela ett och ett halv år sedan vi träffades, shit!)

Idag ska jag mest vara hemma och ladda för matchen i eftermiddag då vi ska se till att vinna! :D
Ymer var det mot om ja inte minns helt fel? :)
Så nu ska jag släpa mig ur sängen och käka lite frulle, kanske bloggar lite senare sen om jag inte får nått bättre för mig ;)
Pussar

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

<coffe3

2010-11-28 @ 20:21:53
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0