Dålig sömn = Näsblod?

Vaknade av ett sms imorse, då menar jag verkligen imorse, klockan va halv 6! Jesper gick upp och skulle till jobbet då och skicka ett av sina vanliga gulliga "god morgon älskling". Jag svarade på några sms sen somnade jag om och sov till halv 11, smsade lite med lina sen känner jag att nått rinner ner i halsen! Sätter mig hastigt upp och då började det rinna ur näsan med! Näsblod, inte lite heller! fick lite panik men höll över näsroten med ena handen och den andra under min droppande näsa sen blev det att sparka bort täcket (som för övrigt blev jättefläckigt och äckligt) sen fick man rusa ne för trappan och in på toan och sätta en bomullstuss i näsan. Det slutade blöda kankse en halvtimme senare och jag kände mig lite yr men fick iväg ett sms till älskling, han brukar kunna komma med svar så fick ett svar där de kan bero på att jag sovit dåligt, mycket möjligt! Hoppas bara mina sömnproblem blir bättre för nu måste jag vända på dygnet för på tisdag börjar sista året i grundskolan och vill inte börja året med att vakna med näsblod och ha sovit kanske 5 timmar, det är inte okej!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0