home

Äntligen hemma! Eller ja, vart sen typ 2...
För övrigt, mobil på lagning och har en piss-dåliga nokia, hatar!! Drar till Tibro imorgon med kassa tider, ska få mamma att hämta mig i Fkp, annars går det aldrig...
Sthlm på fredag typ, längtar inte så mycket. Längtar efter att flytta nu oxå. Känner mig äckligt less just nu, vet inte var jag har folk och allt bara snurrar i skallen. Känner mig inte ens hemma när jag nu sitter här i mitt eget rum, känns som att något inte är rätt, att något eller någon saknas.  Känns ensamt, opersonligt, som att något inte står rätt till. Som om jag kommit fel, att det hänt något. Inte ens Afterlife - Avenged Sevenfold får mig lugn nu. När jag kände hemlängtan på semestern tänkte jag ju inte ens på mitt rum, det som egentligen är hem, tänkte det som är bort, ett annat land. Tankarna har även snurrat om det förflutna, förra sommaren. Vet inte var jag ska ta vägen just nu, allt är kaos i hjärnan, jag fryser och allt som gjort mig trygg innan känns så avlägset. Känns som att ALLA gamla vänner försvunnit nu. Att jag bara omges av de nya, kanske är det den känslan som får mig att känna såhär?

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0