*suck*

I walk a lonely road...

Åker in till stan om en halvtimme, borde byta om och äta men vill bara sova!
Känner mig så fruktansvärt slut och känns som att det mesta är grått och trist just nu, allt jag gör är att träna och spela. Visst jag älskar det men vad hände med alla kompisar? Jag träffar nästan ingen längre utom i skolan och jag saknar verkligen helgerna. Vill hitta tillbaka till vissa vänner och börja ses igen och hitta på saker, inte bara sitta hemma och tråka! På sportlovet ska jag verkligen se till att åka och göra saker! Ska träffa så många jag hinner! Just nu står väll en viss Pontus aka Melwin högst på listan då vi inte setts sen (hör och häpna) SEPTEMBER! Saknar honom faktiskt även om vi kanske inte står varandra som närmast. Listan kan göras lång på människor jag saknar och listan med stunder jag saknar kan göras ännu längre.
Fattar inte att allt bara försvan.

Nu måste jag verkligen byta om och äta. Är jättetrött men måste orka, orka spela ikväll och orka resten av livet.
Om jag fick önska mig något just nu skulle jag inte önska tillbaka 2010 och allt jag hade då, jag skulle önska en nystart med alla. Annars vill jag ha ett helt nytt liv, kanske får jag det oxå, i Augusti.


Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0