"Har du sett min boll?"

Åh jag älskar Frostbiten! ;)
Anyways, legat hemma hela dagen eftersom gårdagens mat va på väg upp igen imorse men nu mår jag fint!
Har dock legat och sovit hela dagen så känner mig lite ofräsch nu men vill iväg och träna! :> Behöver röra på mig altså, OCH hitta ett roligt sätt att träna på när jag inte har vanlig träning med laget, ärligt talat är jag lite sugen på Zumba... ;) Nu drar jag i alla fall på lite av min emo-musik och försöker fixa till mig lite så kanske jag får gå ut och röra på mig en sväng i alla fall, får se :) Vill helst åka och träna dock med då behöver jag nog ta en snabb-dusch innan träningen, haha! :) Jaja, ska skriva dagen inlägg från listan sen slänga i mig lite käk,
PUSS ;)
(Och lite creds till folk som messat och underhållit mig idag, ni vet vilka ni är ;*)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0