Dag 06 - Det jag brinner för

Ingen som missat va jag brinner för? ;)
Om någon gjort det så är det i alla fall volleyboll, det är och har varit mitt största intresse sen ungefär 3 år tillbaka, innan det låg fotbollen i topp men den ligger på hyllan numera ;)
.
Jag började spela volleyboll när jag gick i 4:an och har altså spelat i 5 och ett halvt år nu, ungefär :)
Kan säga att jag älskade sporten från första stund!
Drömmen var att komma in på RIG och få träna och spela så mycket som bara möjligt men trodde inte att jag skulle komma in, kunkurrensen om de få platserna är ju stenhård ;)
Men men, i höst börjar jag där och gymnasietiden kommer bli underbar eftersom jag får hålla på med det jag brinner för!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0