Dag 05 - min bästa vän

Jag har haft ett antal av den varan! På dagis hette min bästa vän Andreas, vi är kompisar nu med men det vi hade som 5 åringar finns lixom inte kvar. Senare träffade jag Mikaela och Olivia, dom har varit mina bästa vänner genom hela skoltiden, dom är fortfarande bland mina närmsta men inte allra närmast längre. Till och från har Lina varit den jag kunnat lita mest på men min BÄSTA vän är någon helt annan.
Min bästa vän är en tjej med rött hår vars kärlek till musik kan beskrivas med ∞ (oändlighet).
Rebecka har sedan 8 an varit någon jag verkligen kunnat prata med, efter halva VT va hon den enda jag umgicks med i stort sett, vi går nästan alltid tillsammans i korridoren och fattas hon frågar alla mig var hon är! Haha lite störande lixom vi är inte siamesiska tvillingar?
Men ändå, räknar henne som min bästa vän och älskar verkligen henne! Hon finns alltid där när man behöver henne :) Även om vi småbråkar en del, gör ju inte så mycket eftersom det brukar sluta med att hon skrattar åt mig när jag sitter och gapar, haha! :D
Älskar dig knasboll <3

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET :@@@@@@



nej skoja bara, haha vad gullig du är :D <3

2011-02-19 @ 12:29:29
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0