Ouch

Dåligt med blogg numera men så är det, varken hinner eller orkar just nu, så galet mycket hela tiden! Men okej tar mig tid att skriva om idag.
Sitter här med lillfingret tejpat med ringfingret, ska förklara varför.
Jo såhär va, träning idag, gick helt okej och hade tränat i ca. 1 och en halv timme och gjorde sista övningen - serve och servemottagning. Skulle ta en sista boll bara, den va långt fram så slänger mig, hamnar på handen på ngt konstigt sätt och när bollen spelats ska jag resa mig och känner att d ömmar lite i lillfingret, lätt stukning tänker jag lixom, händer ju ofta men kastar en blick på fingret och ser att 2/3 av fingret pekar rakt ut från handen!! Får lite panik och blir extremt chockad men trycker lite på fingret så d hoppade tillbaka. Får lite panik sen med men kände ju ingen smärta än så går av lugnt och säger till tränarn att mitt finger precis hoppade ur led och han sa att det är ingen fara, det kommer svullna lite bara och så så blev ju lite lugnare då men ingen mer träning sen tyvärr :( Ska försöka köra lite imorgon, inga fingerslag dock men aja!
Så sitter här med tejpat finger som är svullet och blått, ser lite krokigt ut för tillfället med men beror ju på svullnaden. Ömt som sjutton men går ju att uthärda utan problem! :) Hoppas det inte gör så ont imorgon bara!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0