Okej då...

Bara för att jag är snäll idag slänger jag in ett snabbt inlägg :) Idag har jag vart i skolan, var väll som vanligt antar jag, håltimma i 2 timmar så jag och Becka gick och käka thai-mat med Lollo och Isa, mkt 3vligt :D
Nu sitter jag och lyssnar musik och har precis färgat håret eftersom det är skolfoto imorgon, spännande! Lixom sista chansen att bli bra på kortet men det löser sig, platt-tången och sminket med till skolan så blir det nog bra, hoppas jag!

Snart ska jag med tåget in till Fkp och träna med, blir härligt fats lite tråkigt att vi inte har nån tränare och måste sköta allt själva, men men..

Slänger in tips på band när jag ändå är igång, dom jag lyssnar mest på nu är Slipknot, Three Days Grace och My Chemical Romance :) (Lyssna även på Bullet for my Valentine!"
Kramar :)

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

okej :) nej men aa. haha kommer inte på nåt att skriva.

2010-09-02 @ 18:12:43
URL: http://uforomeo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0