It really takes a fool to remain sane

Får hålla med Bekkii, det är verkligen så. Låten är för övrigt mysig :3
Just nu sitter jag och lyssnar musik markerad med en stjärna, den bästa musiken i hela världen.
Idag har jag för övrigt varit duktig, suttit och gjort läxor i en dryg timme, aldrig hänt! Men måste ju lämna in mina 7 novellanalyser imorgon istället för fredag så lika bra att göra det, sen va det ju tyska oxå, och måste fixa lite med kemi-arbetet och tekniken oxå, matte borde jag med räkna men vet inte om jag orkar, herregud jag har aldrig stått ut med att göra läxor en timme så hur f*n ska jag palla gymnasiet? Natur kommer inte funka för mig, jag är för LAT!
Men samtidigt känns det som att jag "borde" gå natur men jag vill ju samtidigt gå samhäll, ett så enormt svårt val som jag ska göra i januari/februari. Sen måste jag ju välja vilken skola jag vill gå på med, tror jag kommer gå i Skövde iaf eftersom jag vill komma bort och börja om på nytt, visst finns det säkert några gamla polare där med men vill lära känna nya för jag älskar verkligen att träffa nya människor trots att jag är så blyg, men känner jag mig säker vågar jag prata ändå :)
Jag längtar verkligen efter det, att ta språnget ut i det okända, gå nya vägar med nya människor! Haha jag som aldirg vågar ta risker och göra något som bryter mot min vardag!
-
Nästa helg är det ju Nattkampen da, då ska jag prata med folk och VÅGA, har ju Lina med mig så tror inte det blir några problem, det kommer bli underbart! :)
Läger är verkligen helt underbart, att komma bort och träffa okända människor och slippa vardagen för en stund, jag älskar det verkligen, jag borde bryta min vardagsrutin oftare, men jag är verkligen kontrollfreak, att inte ha koll på vad som händer gör mig nervös, på ett läger är jag ju förberedd och vet ungefär men kan samtidigt ta chansen att våga prata med okända människor vilket jag tycker är lite läskigt till en början.
Många av dom jag umgås med kanske har svårt att tro det eftersom jag är så framåt med dom och inte drar mig för att inflika om saker i olika situationer men jag är verkligen inte sådan jämt, oftast är jag den där blyga tjejen som inte säger så mycket, hon som inte syns mer än för sin längd.
That´s how it is!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0