Testar testar...hallå?

Hmm jag vet inte riktigt om någon ens läser det här men... Okej med all rätt med tanke på att jag inte skrivit något sen jag-vet-inte-när! Men okej nu JÄVLAR!
Åh right, bilden: Skolfotot i år, enda bilden jag känner att okej den är väll ok, typ. Men men, bakom kameran är ju snarare min plats!
Hm ja okej, idag... 9/11 - 11. Haft 3 lektioner idag, språk, idrott och svenska. Sen slutade vi eftersom det är öppet hus ikväll! U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Så ja 12:15 stack jag till gymmet och körde igenom ett pass eftersom jag inte hinner i EM! Gick okej och känner att det är skönt att jobba extra på bål-styrkan eftersom det är mitt topp-mål sen utvecklingssamtalet i lördags!
hejHmm och ja nu sitter jag ju altså här och tar det allmänt chill! Köpte pepparkaks-deg förut oxå! Så ska äta lite sen tror jag och funderar även på att baka en del av den, saknar pepparkakor! Och julmust... Mmmmm... Längtar faktiskt till Julen nu, eller åtminstone vintern! Hösten är verkligen inte min grej, bara kallt och grått och allmänt tråkigt! Är glad att jag har en mysig pojkvän som räddar mig undan från tristessen som följer med hösten. Känner mig så galet ensam utan honom. Är inte riktigt en del av något längre, känner mig inte hemma med klassen, inte laget och mina gamla polare träffar jag aldrig! De enda jag träffar som jag faktiskt känner att dom tycker om mig är Emil och hans familj och övriga kompisar i Tibro som faktiskt hör av sig emellanåt och snackar lite, fint. Ja okej Andreas verkar väll sakna mig oxå, haha! Inte oväntat att han blir kramsjuk när jag träffar honom i hallen, vet att han inte gillar att han inte får träna 95orna längre, han saknar dem, det märks!
hej
Okej ja, öppet hus sen som sagt! ska jobba med cad hade jag tänkt, en del kvar att göra! Sen kommer Emil oxå! Han ville kolla när jag jobbar och såklart checka fordon, haha! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, chilla antar jag. Okej nä nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss!

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

Jag läser hoho

2011-11-09 @ 16:39:17
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0