Forever alone

Kul. Verkligen kul.
Att man är HELT jävla ENSAM. Sittande och arbetande själv på öppet hus, sitta och äta middag med folk man inte vågar prata med som inte pratar med mig heller, komma hem och fortfarande vara helt ensam i ett hus med 32 personer man tränar med varje dag och ändå inte kan prata med. Inte ens efter 11 jävla veckor.
Det gör så jävla ont att jag är så in i helvete ensam, trodde inte det kunde bli värre än det var innan men det jag hade förut var så jävla mycket bättre än nu. Visst skola och så är bättre men sociala biten är mycket mycket sämre än förut. Förut hade jag åtminstone EN vän jag alltid kunde vara med och prata om allt med men henne träffar jag aldrig.
Kul oxå att mitt finger är svullet fortfarande efter 10 veckor, och fortfarande inte går att böja normalt utan att hjälpa till med andra handen vilket orsakar att det gör ont.
DET SUGER ATT VA SÅ JÄVLA ENSAM!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback